JAG HAR ETT FINT LÉENDE

Hahah snacka om att det va svårt att gå upp idag! Trött som en jävla bäver minst sagt. Efter bion igår så gick vi hem, Casper och Gustav ledde oss hem eftersom att vi inte vet så snabba vägar eftersom att vi bara bott här i knappt ett år snart(shiiit vad tiden går fort, kändes som att det va igår jag flyttade hemifrån). Dock kändes det som att dem ledde oss i cirklar, fett förvirrad. Och så sjuukt läskigt det va att gå i mörkret efter att ha kollat på Evil Dead, och så va vi tvugna att gå den läskigaste vägen hem också. Maja och Malin gick bakom mig och Milla och skrämde mig hela tiden, inte snällt :(( Jag va så himla övertrött efter bion att jag gick och babblade konstant hela vägen hem, tycker synd om mina vänner som stod ut med mig x3 Hahah men roligt hade vi det i alla fall! :D
 
Idag på idrotten sa min lärare till mig: "guud vilket fint léende du har, det ska du veta, verkligen skitfint!". Blev så himla glad, aldrig någon som sagt att jag har ett fint léende förut :3
Kör på min nya favvotröja idag, notera min fina pandastrumpa!

Kommentarer
Postat av: Evelina - flickan från Winland

Du har faktist ett jättefint leende, har också funderat att åka och se Evil Dead. :)

2013-05-14 @ 18:13:09
URL: http://unholyconfessions.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback