LILA MUNK OCH VANILJ COLA

GODMORGON VÄRLDEN!
Är uppe tidigt som vanligt, är astrött och vill sova mer, men får världens ångest om jag sover längre än till halv tio. Känns som att jag ska sova bort hela dagen då. Hahah ni tycker säkert jag är helt galen!
 
Igår efter skolan gick jag, Malin, Maja, Manda och Milla in till stan, jaa vi gick! Vi mötte upp Majas kompis och sen handlade vi lite och drog sen hem. När vi kom hem gjorde vi hembakad pizza och hoppade massa studsmatta och sen gick vi för att möta upp Delfi och Casper. Dock kunde vi inte hitta mötesplatsen så vi gick runt jättelänge och jättelångt innan vi tillslut hittade dem. Vi gick hem till Majas rum och hängde där, Delfi spelade gitarr(såå mysigt), vi pratade massa konstigheter och skrattade aaasmycket! Himla skojigt!
 
Idag är jag supertrött i benen efter att ha gått så mycket igår, det är helt galet hur mycket vi gick igår! Känns bra faktiskt :3
Tog en cykeltur inne stan ba.
 
Köpte en lila(hehueh älskar lila) munk och en vanilj cola igår på stan, blev jättebesviken på colan. Smakade som en helt vanlig cola bara att det va ännu mera kolsyra i :((

Kommentarer
Postat av: Alisha

Åh, nu blev jag sugen på munkar, haha :D

Sv: Visst är han? :D

2013-05-04 @ 13:16:08
URL: http://alishasfoto.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback