MYYYSTRÖJA

GODMORGON KAMRATER!
Jag sitter just nu i världens gosigaste tröja, den är alldeles len och mysig på insidan och så är den enoorm och har jättestor luva. Fick den av syrran igår, fett snällt! :3 Jag tog på mig den direkt efter att jag duschat igår och sen satt jag och kollade film i den, huur mysig som helst. Vill aldrig ta av mig den!
 
Nog om den mysigaste tröjan i världen. Jag har varit vaken i snart 2 timmar och ska snart ta tag i allt plugg som ligger och väntar... viiiill intee.. det är såå himla mycket... kommer dö av allt plugg. HEJDÅ!
MYYYYS TRÖJAA! AAAAAH! ber om ursäkt för att undre bilden är gulaktig, men tog den igårkväll med lampan i taket tänt=gult ljus :(( Försökte åtminstonde få bort det mesta gulheten med mina få kunskaper jag har i gimp.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback