NERVOS_CHEY_96

GODKVÄLL FOLKET!
Har varit med familjen och firat morsdag hela dagen, det blev årets första grillning(mmmm såå gott) och så tiramisu till efterrätt :3 Sedan åkte jag hem till Norre vid 18.33 så nu är jag här och är så nervös att jag snart skiter på mig. Ska iväg på praktik imorn och jag ska åka buss och grejer som jag inte åkt förut och jag har inte ens ringt till min praktikplats, för jag hann inte förra veckan och sen glömde jag lappen med numret dit här när jag åkte hem till Vadstena så när jag kom hit till Norre så va det för sent att ringa :/ ÅHH kommer dö, tänk om dem är skittaskiga och inte alls snälla D: Tänk om jag tar fel buss och glömmer att hoppa av vid rätt hållplats, SHIIT ÄR SÅ NERVÖS, borde egentligen ligga och sova nu så jag orkar upp imorgon, meeen nej, jag ska hoppa in i duschen nu! Gondatt på er och lycka mig till D:
Instagramisbild

Kommentarer
Postat av: Evelina - flickan från Winland

Det går säkert bra, fina du! :)

2013-05-27 @ 08:59:49
URL: http://unholyconfessions.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback