PULL THE TRIGGER BITCH

MORNIN'
Har håltimme nu så passade på att gå hem och sminka och fixa mig eftersom att jag gick upp vid 8 så hade bara 10 minuter på mig att bli klar. Vi hade avslutningsmys på matten nu på morgonen, vi fick glass, cookies med smarties i, bullar, choklad och saft. Bättre frukost kan man inte få :3 Nu ska jag snart gå och käka och sedan blir det att kolla på den årliga fotbollsturneringen mellan massa med naturbruksgymnasier. Några i klassen ska vara med och flera kompisar, så vi ska hejja på dem!
Eftersom att vi inte börjar fören 12.30 och matten slutade vid 10 så har jag fett med tid så hann knäppa ett par bilder med :3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback