RAKETER ÄR FARLIGA SAKER

Lite sent nu, men tänkte berätta om en sak som hände på Valborg. Ni alla vet att där Valborgfirande finns så finns en brasa och oftast också raketer. Jag tycker om att se på raketer men hatar smällarna som blir, så sjukt läskigt! Och på valborg när jag och mina kompisar stod vid en brasa och pratade så började alla helt plötsligt att skrika.. och då fick vi se raketen som kom rakt mot oss, den missade oss med knappt 3 dm! TRE FUCKING DECIMETER! Och jag som är så sjukt rädd för smällarna blev ju skiträdd. och så förbannad. Blev så arg att jag skrek på dem som raketen kom ifrån, det lät ungefär såhär: "ÄR NI HELT JÄVLA DUMMA I HUVUDET ELLER?! VI KUNDE FÅTT DEN PÅ OSS, FATTAR NI?? MAN SKJUTER INTE RAKETER BLAND FOLK!".  Asså ni fattar inte hur arg jag blev, sen blev jag rädd och fick panik, trodde att jag skulle få en raket på mig resten av kvällen :((
 
Så tänk på det nu alla därute med raketer, tänd dem inte bland folk och se till att ni har gott om plats runt om så att ingen riskerar att få raketer på sig.
ARG MOMLIN

Kommentarer
Postat av: kajza! <3

Så fin blogg! Allt bra med dig? :)

2013-05-02 @ 18:39:10
URL: http://kajzasfotostyle.blogg.se
Postat av: Evelina - flickan från Winland

Usch, vad hemskt! :(

2013-05-02 @ 18:55:25
URL: http://unholyconfessions.blogg.se
Postat av: Mikaela

Älskar dina arga inlägg!

2013-05-02 @ 20:06:17
URL: http://allwritingismemory.wordpress.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback