SAFE HAVEN

Såg en riktigt bra film häromdagen, Safe Haven heter den. Mysig och bra film om en tjej som börjar om sitt liv i en ny liten by och träffar såklart en kille där. Det jag dock störde mig på va att hon fick allt så himla lätt. Hon åkte till byn med bara en liten packning med kläder och inga kontakter alls där, men redan andra dagen där har hon ett jobb och köpt hus och någon dag efter det har hon en kille. Liksom, så lätt är inte livet på riktigt! :o Men i övrigt så va det en bra film!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Håller med! Hehe. Kan gå runt i flera timmar och ta kort och bara stå och kolla på djuren. Haha. Och jaa, jag får nog ta och göra det! Om jag har vägarna förbi någon gång :P

Och vad skönt att höra att allt är bra med dig!
Härligt att vara ledig också! ;D

Vad händer i helgen då? :)

2013-05-10 @ 17:07:26
URL: http://www.maandel.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback