SAYWECANFLY

Idag har jag inte gjort så mycket, pluggat och kollat massor på Heroes. Mysigt att bara få ta det lugnt :) Jag har även återfunnit en låt jag hittade för jääättelänge sen och jag har verkligen letat efter den hur länge som helst och nu förut så la BryanStar ut den på sin fb sida och jag ba JAAAAAAAAA DET ÄR DEN JUU!!!!! Har haft den på repeat hela dagen, så fin är den. Älskar texten, så fin och gullig :3 Plus att pojken är hur söt som helst!
Han börjar sjunga vid 00.40 om ni inte orkar lyssna i början. Och ja, han kallar sig för SayWeCanFly.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, mysig låt! :)

2013-05-19 @ 17:07:52
URL: http://dropthisdead.blogg.se
Postat av: Alisha

Minns när jag brukade lyssna på musik i den här stilen, haha. Påminner mig lite om Owl City och A Rocket to the Moon :)

(Owl City's gamla album ^^)

Svar: Hmm, det gör det ju faktsikt :)
Momlin Engqvist

2013-05-22 @ 22:52:56
URL: http://alishasfoto.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback