SOMETIMES DREAMS TURNS INTO DREAMS

Sov i lite mer än en timma förut och då drömde jag massa konstigt. Va så himla verkliga drömmar att jag på riktigt trodde att dem hänt tidigare idag. Älskar att drömma och sen komma ihåg vad man drömt :3
Skulle pluggat massa idag, men med huvudvärk så orkar man inte så mycket :(( Ska i alla fall plugga lite traktorteori snart, har omprov imorgon. Hoppa verkligen att jag klarar det nu för orkar inte göra om igen!
 
Ska lägga mig skapligt ikväll, kanske va därför jag haft huvudvärk idag, gick och la mig vid 1 inatt..
TROLOLOOLLL tagga ledigt i ett par dagar efter imorgon! :D
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Sjukt fin du är, urgullig! (:

2013-05-06 @ 21:00:37
URL: http://fotonw.blogg.se
Postat av: Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

SV: okej, ja med mig är allt bra! :)

2013-05-06 @ 21:40:09
URL: http://elinsfotoliv.webblogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback