BLOGGPAUS

Hej alla, har bestämt mig för att ta en kort bloggpaus. Dels för att jag har så mycket plugg och för att praktiken snart drar igång som jag tidigare nämnt. Men har även hel del annat som jag kämpar med i livet. Hade en dröm i början av veckan som handlade om en sak som hände mig för snart två år senoch det va så jobbigt när jag vaknade upp för trodde seriöst att det hade börjat igen och inte var en dröm. Drömmen fick mig att börja tänka på det igen och alla händelser och känslor som jag så väl gömt undan har slitits fram. Och det gör mig så ledsen och arg. När jag väl blir ledsen och mår dåligt så räcker det inte med det, utan alla tankar blir nersmutsade av att jag är så ledsen så jag tänker negativt.Om det inte vore för att jag har min underbara pojkvän här så skulle jag nog ha gråtit mig till sömns varje kväll nu, vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom. Du är mitt allt Adam och jag älskar dig så sjukt mycket! ♥
 
Så vill inte behöva tänka på att jag måste uppdatera bloggen osv så därför blir det en bloggpaus. Vet inte hur länge bloggpausen varar, det beror på hur jag mår och hur det är framöver, men ni lär märka när jag är tillbaks förhoppningsvis! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Ta hand om dig under tiden och tänk inte på bloggen, försök att fokusera på dig. Förhoppningsvis så blir det kanske lite bättre om några dagar eller veckor <3

Svar: Åh, verkligen tack för stödet! <3
Momlin Engqvist

2013-11-06 @ 16:28:08
URL: http://ravenith.se
Postat av: aschmanda

Ha de så bra så länge :)


Joina gärna Veckans blogg tävling om du ha lust :)
http://aschmandas.se/blogs/27439816/veckans-blogg-v45-vinnareny-omgaang.htm#WriteComment

2013-11-09 @ 03:09:42
URL: http://aschmandas.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback