FREDAGSJUKIS

Hej hallå, det va ett tag sen nu! Idag va jag hemma från praktiken på Kolmården, fick feber frammåt kvällen igår och sov jättedåligt inatt. När man inte är van att röra på sig och vara ute så mycket och när det dessutom är svinkallt och regnigt vissa dagar så är det väl smällen man får ta. Så har varit hemma och kollat på film och bara tagit det lugnt, lyckades somna vid 2 på eftermiddagen och sov till 5, det va riktigt skönt och välbehövligt efter en så dålig natt och morgon.
 
Nu har jag precis duschat och myst ner mig i Adams mysiga onepiece med lite cola här bredvid och tänkte ta och rita klart pandan som jag håller på med.
OBS, risk för gammal bild....

Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

Heej!! :D
Jag tänkte bara kika in och säga att dom på Fames.se så gärna vill att just DU ska börja blogga hos dom. Som bonus får du 50:- till ditt konto och du kan börja tjäna pengar hur lätt som helst! Klicka in här och läs mer, för det är verkligen superenkelt :D

// MOOOLLYS.se - Uppsalas största proffsblogg

http://mooollys.se/tjana-pengar-hur-latt-som-helst/

2013-11-23 @ 00:00:01
URL: http://mooollys.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback