SKOLAN SUGER JUST NU

Nu är det skola igen då.. vilket medför tonvis med plugg. Denna vecka kommer bloggen bli rätt tråkig för att jag har massa plugg att göra vilket kommer bli rätt segt och ta lång tid då jag inte har någon motivation alls. Och sen nästa vecka går jag ut på praktik i 3 veckor på Kolmården och kommer komma hem vid 6-7 någon gång och då kommer jag vara så trött att bloggen inte kommer vara prio ett direkt, så det kommer bli rätt dött här framöver i 4 veckor tyvärr :/ Kanske kan fixa gästbloggare här, vi får se helt enkelt :)
 
 Som ni kanske minns så skrev jag häromdagen att jag färgat håret och inte alls va nöjd, det knasiga är att nu när jag ser det på bild tycker det är rätt snyggt faktiskt haha! Ser lite ut som min naturliga hårfärg ^^ Vad tycker ni?
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka - bloggar om skönhet och vardag

Superfin färg :)

Svar: Taack! :)
Momlin Engqvist

2013-11-05 @ 20:10:22
URL: http://citrusljus.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback