HÖSTLOV

Söndag morgon, imorgon startar höstlovet på riktigt. Kommer bli en awesome vecka! Ska försöka att uppdatera så ofta jag kan, men är ju som sagt hemma med familjen och pojkvännen så vill ju hellre vara med dem än med datorn lixx. Igår hade vi spelkväll, spelade spel och hade det supermysigt! :3 Nu har jag precis duschat och ska snart hitta på något med Adam min c:
 
bara för att jag är lat och inte orkar hämta mitt USB som ligger två meter bort så får ni en fin bild på min drömfångare (:
 
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Vill också ha en drömfångare! :o

Svar: Hiho jag har två! :D
Momlin Engqvist

2013-10-27 @ 20:02:23
URL: http://ravenith.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback