VADSTENA

Ursäkta den dåliga uppdateringen men det har varit så mycket den här veckan så jag har fått prioritera bort bloggen :/ Men nu är jag här igen som vanligt!
 
Idag fick vi ledigt från lektionen på förmiddagen så då va läraren vi har på eftermiddagen snäll och gav oss ledigt från hennes lektion också. Så igårkväll tog jag och åkte hem till Vadstena, va dock hemma en timme senare än planerat vilket sög :( Men men, imorse vaknade jag i alla fall upp i min säng här hemma i Vadstena! :D Är själv hemma fram till ett, så ska passa på att plugga massa.
 
Instagramisbild från igår när jag satt fast i Mjölby. Min finfina Vansväska och mina finfina Vans oldskool.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback