VANS

Hej hallå. Precis hemkommen från en seg skoldag, började visserligen som vanligt med sovmorgon till 10. Men skoldagen avslutades med Sveriges svåraste prov om Carnivorer, Herbivorer och Omnivorer(eller på svenska köttätare, gräsätare och allätare). När jag skulle lämna in prover råkade jag papercuta mig, bevis på att det inte gick bra för mig :((
 
Nu ska jag, Maja och Malin gå och handla lite matelimat och sen kommer Adam hit wohoo!!
 
Bara för att min Vans är så snygg och jag har lite bildbrist så här får ni något snyggt att vila ögonen på.
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Åh, hatar papercut! Jag hoppas att det gick bra för dig på provet, även om det inte kändes som det :o

Svar: Gör så himla ont ju :( Jag hoppas det med :o
Momlin Engqvist

2013-10-07 @ 18:39:36
URL: http://ravenith.se
Postat av: Milina

usch för prov!

Svar: Ja verkligen! :(
Momlin Engqvist

2013-10-08 @ 00:19:47
URL: http://milina.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback