ARGA

Plugga är inget man gör direkt efter skolan och sova kunde jag inte heller idag(vad är det som händer med mig, har knappt kunnat sova alls de senaste dagarna) så ritar på indianpandan istället. Är riktigt nöjd med ögat och svarta fläcken runt ögat, annars har jag typ halft fastnat, den där jävla fjäderskruden är så in i helvetes svår att få till. Vill bara döda alla. Okey, inte alla, bara fjäderskruden och min polare som bestämt motivet. Idag är det förresten en arg dag, alla är arga, jag är arg, mina polare är arga, vi va arga på varandra, blev nästan fight när vi skulle mäta kaninburarna. Nu är jag arg på fjäderskruden istället.
 
Försökte se arg ut, lyckades jag?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej du!
Har startat om min gamla blogg idag, skulle vara jätte trevligt om du ville kika in en snabbis på den. Lämna gärna en kommentar! :)
Kram

2013-09-05 @ 20:02:11
URL: http://nattstad.se/paulinaslife

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback