BEANIE

Sitter här i mörkret, skypar med finaste Adam och känner mig faktiskt lite nyttig, har precis ätit Soyayoughurt med vaniljsmak och frysta mangobitar i. Vet inte ens om Soyayoghurt är nyttigt, äär det nyttigt, jag tycker det låter nyttigt i alla fall. Har aldrig ätit Soyayoughurt förut, men har alltid tyckt att det låter himla gott så förut när jag va och handlade så köpte jag en paket och jag måste säga att det va något utav det äckligaste jag smakat :(( Blev sjukt besviken, men det va som tur va lite godare med mangobiatar i!
 
Råkade typ klippa min lugg förut, skulle egentligen bara gå in på badrummet men det slutade med att jag klippte luggen. Blev som tur va snyggare än förut :3 Hittade även min kära mössa, letade efter den förut idag men hittade den inte, men så av en slump så hittade jag den på hatthyllan, ganska så obvious att den låg där liksom -.-
bra Momlin, bra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Belinda

Haha, råkade klippa luggen... Låter som när jag råkade pierca min läpp :D

2013-09-14 @ 13:49:27
URL: http://belindaz.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback