DRÖM

Whaat happend with the statistik?! Har ju varit superdålig på att blogga och ändå så har ovanligt många checkat in min blogg idag. Najs najs, hoppas ni fortsätter med det c:
 
Men att det va inte vad jag skulle skriva nu, skulle skriva att idag har varit en så galet bra dag. Jag har varit på Kolmården och varit med delfinerna :'D Hade med mig Adam, Maja och Casper men bara en av dem fick följa med in till delfinariet så det fick bli Maja, de andra två fick VIP inträde yaow. Det vi fick göra på delfinariet va att få se när tränaren gjorde massa trix, rundvandring på delfinariet(se bakom kulisserna osv), jag och Maja fick klappa och gosa med Ariel och så lekte vi med bollar med delfinerna, delfinerna va sjukt luriga och busiga med bollarna, såå himla intelligenta djur alltså!
 
Efter att vi fått ställa frågor och jag fått present av snällaste pressansvarige Silvy gick vi och mötte upp grabbarna och sen gick vi och käkade. Sen precis innan delfinshowen mötte vi upp Silvy igen och så ordna hon så att vi fick sitta längst fram i mitten på reserverade platser på showen. Efter showen gick vi runt lte överallt i parken, himla roligt och mysigt! Varit en utav de bästa dagarna i mitt liv ♥
 
Det här är livet ♥
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback