GINGER VAFAN

För en gångs skull så är jag nu rätt nöjd över mitt hår, efter en himla massa blekningar, 5 gånger på en månad för att vara exakt. Egentligen va det inte direkt den här färgen jag va ute efter(vet inte ens själv vad jag ville, bara blekte lite), men nu efter femte gången så är jag nu för första gången himla nöjd! Lite fult bara att det är blondare på ena sidan, men ähh vafan det får va! Och inom sinom tid kommer jag liva upp det med lite liiila färg :D wihooo, längtar!
 
Camen gör inte färgen riktigt rättvis, så orange som det är på bilden är det inte, det är blondare, svär. Men är i alla fall nöjd med färg och hur jag klippt det, najsnajs! Har den nya lila tröjan på bilden, love it!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback