HEARTS ON FIRE TONIGHT

 
Dagens låt blir A love like war med All time low feat. Vic Fuentes. Lyssnade inte så mycket på All time low förr, men efter Bråvalla när jag såg dem live så lyssnar jag på dem mycket mera, inte så konstigt, right? Men i alla fall så släppde de en singel för inte alls så länge sen ihop med Pierce the veil's sångare Vic Fuentes och den är sååå bra! Så himla glad melodi och allt är bara bra, älskar videon, så skojig! Inte för att det låter så mycket som ATL's gamla låtar, men jag gillar den här ändå.

Kommentarer
Postat av: Wicke

Älskar den här låten! älskar att Vic är med (:

2013-09-14 @ 17:50:21
URL: http://fames.se/kingforaday/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback