ROCKSTAR

Wow, ni har överraskat mig åter igen, idag är statistiken ännu högre. Faään va gla' jag blir! Blir så himla peppad på att blogga nu, awesome! :D
 
Inatt sov jag hela 9 timmar, NIO TIMMAR. Va så utvilad när jag vaknade imorse att jag vaknade 20 minuter innan klockan skulle ringa, så tog och kollade på ett avsnitt av Switched at birth. En serie som jag glömt nämna att jag kollar på, såå grymt bra, handlar då om två tjejer som blir switchade på BB. Maaaaassa drama haha!
 
Nu ska jag, Maja, Malin och Milla dra in till stan och hämta Adam och köpa ett nytt USB för mitt 16gb är fuuullt och jag måste göra av kolmården bilderna någonstans! Sen så ska vi käka där också, blir väl donken eller Subway eller liknande :3 Sen blir det direkt hem och skriva budgetplan till vårat företag, så bilderna från Kolmården möjligtvis kommer upp sent ikväll eller imorn :/
 
Random bild på mycket god energidricka.
 

Kommentarer
Postat av: Belinda Breed

din header är underbar!
kanske har sagt det förr... haha

Svar: Men åh, tack!Haha det kan vara mycket möjligt c:
Momlin Engqvist

2013-10-01 @ 13:42:04
URL: http://belindaz.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback