SJUKIS

När jag väl hade lagt mig inatt för att sova så somnade jag ändå inte, låg vaken fett länge kändes det som, jäkla feber alltså. Sen sov jag inget vidare när jag väl somnade så är trött som en apa nu. Är alltså hemma från skolis, woooaa typ, Momlin är hemma från skolan, är det sant?! Hahaha nä men det händer typ en gång i århundradet som jag är hemma från skolan.
 
Vaknade vid 9 förut och kunde inte somna om, så har kollat på true blood tills nu, såå himla spännande, svårt att låta bli o kolla juu. Nu tänker jag dock sätta mig o rita på pandan, orkar inte ligga i sängen mer, så himla varmt.
 
Hittade en bild ifrån arkivet, mina ögon ser gråa ut på den här bilden, lite coolt sådär.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evve-Normal is boing!

Du får krya!! Feber är aldrig kul...

Svar: Tack! Nää verkligen inte :c
Momlin Engqvist

2013-09-02 @ 16:27:10
URL: http://evvesliv.blogg.se
Postat av: Silvia

Hoppas att allt är bra med dig. Checka in på min blogg det vore så snällt ;)

2013-09-05 @ 18:59:09
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback