SOYAYOGHURT

Här sitter jag med blogg.se uppe och försöker desperat komma på något intressant att skriva om, men hur mycket jag än vrider och vänder på hjärnan så kommer jag inte på något :(( För vem vill läsa om en helt vanlig skoldag? Det enda jag kan komma på som är värt att skriva om är att jag ändrat mig angående ett uttalande jag gjore i helgen, soyayoghurt, det är inte så fruktansvärt äckligt. Åt det en gång till och då tyckte jag det va riktigt gott faktiskt, det är konstigt när det blir så, först är det jääätteäckligt för att sedan bli gott, hur går det till egentligen, varför lurar hjärnan mig sådär när den vet att jag älskar godsaker?! Jaja, nu har jag i alla fall ägnat ett helt inlägg åt att berätta om att soyayoghurt visst är gott.

Jag imorse.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback