SVART

Hej hå! Kunde inte sova inatt så jag underhöll mig själv med att klippa luggen och färga håret klockan halv 3 på natten, normalt liksom. Sen hade jag slut på saker att göra så kollade på True blood, så spännande juu! Så vid 7 på morgonen när solen började klättre upp på himlen så va jag allt tvungen att krypa ner i sängen. Blev väckt vid halv ett dagen efter av Maja som va frukostsugen, bra kompis.
 
Nu ska jag ut och leka med Maja, Manda, Casper och Gustav! Äventyyyrr iaow!
Testade för första gången att sota ögonen, blev ju rätt nöjd faktiskt! Ett av de nya linnena på mig också, lila o fint.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyyyyyyyfan så jävla snygg du är hjärtat!! ;*<333333

Svar: Du som är underbaraste du! ;*<333333
Momlin Engqvist

2013-09-08 @ 23:52:49
Postat av: candy♥

haft en bra helg?? :)

2013-09-09 @ 07:26:50
URL: http://ccanddy.blogg.se
Postat av: Silvia

Fin blogg. Klicka gärna in på min blogg med ;)

2013-09-12 @ 17:05:31
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback