ÄGGRÖRA, APELSIN OCH HAVREMJÖLK

Ursäkta mig för en inläggslös dag, men imorse gick jag otroligt nog upp vid 06.59 (kan för er inrofmation bara ställa klockan så den slutar på antingen 3, 6 eller 9 därav 06.59.... ) och trodde att jag skulle hinna äta och blogga, men först tog det en kvart för mig att klä på mig för jag hittade inte min tröja som visade sig hänga på toalettdörren, sen när jag fixade min braiga frulle så glömde jag saker hela tiden så fick springa fram och tillbaka mellan kökat och rummet typ 3 gånger -.- sen skulle jag även hinna käka frullen och borsta tänderna, MEN jag hann i alla fall ta kort på frullen! :D
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback