FILMKVÄLL

Kom nyss hem till Adam, när jag klev på bussen hit så tog jag fram datorn och tänkte kolla på film eftersom att resan va ungefär 2 timmar, men så upptäckte jag att jag glömt mitt headsett, så det fick bli att sitta och titta ut genom fönstret i 2 timmar.. skoj. Men Nu är jag i alla fall här! :D Om en stund ska vi bege oss hem till Maja, hon bjöd över oss på filmkväll med henne, hennes kille Casper och hennes polare, skitkul!
 
bilder jag tog på Adam när vi va på utflykt med familjen. And yes, himlen va alleles vit, inget ljug...
 
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Haha, illa att du glömde ditt headset D:

Svar: Verkligen, det sög! D:
Momlin Engqvist

2014-04-16 @ 17:22:46
URL: http://ravenith.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback