PUNK GOES 90'S

 
Punk Goes har äntligen släppt Punk Goes 90's! Älskar "Punk Goes" serierna, braaaiga brand som gör covers. Ännu bättre är det när de gör covers på redan asrbaiga låtar, huuur awesome?! Vissa av låtarna i Punk Goes 90's får man väärsta nostalgitrippen av, typ Good Riddance, Torn, Gangsta's, Interstate Love Song, eller ja alla egentligen! Inte direkt så att jag lyssnat på de, men man har ju hört de på radio och MTV när den kanalan va till för vad den skapades för, MUSIK(inte gravida sextonåringar). Än så länge så gillar jag Hands Like Houses version av Torn, Chunk! No, Captain Chunk's version av All Star, Get Scared's version av My Own Worst Enemy och Falling In Reverse's version av Gangsta's Paradise.
 
 Hands Like Houses version av Torn
 
Chunk! No, Captain Chunk's version av All Star
 
Get Scared's verson av My Own Worst Enemy
 
Falling In Reverse's version av Gangsta's Paradise.
 
Fun fact: jag va tvungen att googla ordet version för att se hur det stavades... EHH.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback