SVART SÅS ÖVERALLT

Va inte alls sådär trött imorse så jag gick upp vid 7 och tänkte att jag skulle hämta lite frukost och hinna kolla på sista avsnittet av My mad fat diary(SISTA, VARFÖR SKA ALLA SERIER SLUTA SAMTIDIGT???). Men riktigt så enkelt blev det inte, när jag skulle stänga kylskåpet så märkte jag att det började droppa något svart, upptäckte att tjejen jag delar kylskåp med hade vält sin flaska med någon svart sås så hela skåpsdörren va helt fylld av svart sås. Svart sås överallt. Så blev ju att jag fick ställa mig och göra rent kylskåpet, KUL. Men apelsinen och havremjölken va så god så jag glömde snabbt bort morgonens händelse.
Havremjölk är föresten så jääävla gott.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback