UTFLYKT

Efter att bara ha sovit tre timmar igårnatt så gick jag och Adam och la oss redan vid elva. Och idag så åkte vi och min familj på utflykt, först till Tåkern Naturum där vi gick runt bland allt vass och fotograferade. Sen åkte vi vidare på slingerislokvägar till Omberg, gick runt i den fina naturen och fotade lite här också. Älskar att det ser så magiskt ut på Omberg, lyckades få ett par riktigt tuffa bilder!
 
Här är en bild jag tog, redigerade den lite och gjorde även en svartvit verision, vad tycker ni?
 

Kommentarer
Postat av: Crazie -

Wow, det är as cool! Lite så här trollisk. Som om det ska krypa fram nån filur bakom trädstammarna ^^

Svar: Åh men tack! Hahah ja men precis den känslan jag vill få fram! :D
Momlin Engqvist

2014-04-14 @ 21:22:17
URL: http://crazie.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback