2COOL4SCHOOL2LAME4FAME

YO PEEPS. Första dagen i skolan och så kul att träffa klassen och vissa lärare igen, dock mindre kul med lektioner igen.. Började dagen med samhäll i cirkus 3 timmar, sen lunch och efter det nordens vilda djur i cirkus 3 timmar. Gah, så trött. Egentligen ser jag fram emot Nordens vilda djur-kursen, men idag va ju första lektionen så vi fick i princip bara lyssna på läraren hela lektionen och inte göra något.
 
NUU ska jag nog äta snart, avlider så hungrig är jag.
 
Aaand yes, jag ska fixa mitt hår snart. Både klippa till luggen och bleka utväxten som sist blev gul när jag blekte den.

Kommentarer
Postat av: Alice

Ditt hår är såå fint!

Svar: Aww tack så mycket! :3
Momlin Engqvist

2014-08-20 @ 09:43:32
URL: http://alicelindstrom.se
Postat av: Felicia Christensen

Ditt hår är så fint! :)
Vilken är din 'naturliga' hårfärg? :D

Svar: Åh tack! :DMin naturliga hårfärg är mörkblond :)
Momlin Engqvist

2014-08-30 @ 12:52:37
URL: http://tiondemars.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback