BRA JOBBAT IMMUNFÖRSVAR

Uuusch fybubblan så himla förkyld jag har blivit. Har ju haft ont i halsen ett par dagar, men nu idag har förkylningen verkligen kickat in ordentligt. Låter lite som en kråka, pannan skulle man nästan kunna steka ägg på, kan inte andas med näsan, mina ögon känns varma(vadåå gör inte era det när ni är sjuka?) och jag nyser och hostar lite för mycket. YEEEY. Så himla bra av mitt immunförsvar att släppa in en förkylning såhär lagom till veckan som vi ska vara ute varje dag... Stanna hemma kan jag ju heller inte göra eftersom att jag inte kan lämna Maja med tigrarna, så det är bara för mig att klä mig ordentligt och göra det bästa av situationen. Önskar jag hade haft en termos så att jag kunde ha tagit med mig te :(((
 

Kommentarer
Postat av: Venice

Förstår va du menar med det där me ögonen :D

Svar: Hahah visst är det läskigt xD
Momlin Engqvist

2014-09-01 @ 12:44:03
URL: http://iamvenice.blogg.se
Postat av: Anonym

Malin med röda näsan 😉
Krya på dig!💖

2014-09-01 @ 14:20:01

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback