BRA START PÅ DAGEN

Vaknade imorse tröttare än en sengångare, men blev genast piggare när syrran kom in och frågade om vi skulle göra våfflor! Självklart ville jag ha våfflor, det tackar man ju inte nej till. Så började dagen med mumsiga våfflor och billig O'boy. Har förövrigt kärat ner mig i min nya app, man kan redigera sina bilder jättehäftigt och lägga på en massa filter å grejer!! Sitter hur länge som helst och pillar med mina bilder innan jag postar dem på instagram haha, såå roligt ju!
Tänker vara lömsk och inte avslöja vad appen heter, MOHAHAHA.
 

Kommentarer
Postat av: Julia ;DD

Så gott med våfflor♥

Svar: Verkligen :D
Momlin Engqvist

2014-08-01 @ 19:48:01
URL: http://llollan.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback