"DET HAR TORKAT UPP..."

Jag sov till ett idag, ETT! Jag brukar aaaaldrig sova så länge, 11-12 som längst, inte 13. Men sitter man uppe och skypar till 7 så kanske det inte är så oväntat egentligen.
 
Igårkväll fick jag och Maja så himla tråkigt, så vi drog till skateparken och mötte upp Cappe där. Vi skådade några småglin på moppe som efter ett tag fick polisen efter sig, det va ganska roligt att se när moppen försökte gasade ifrån polisen haha! Sen lärde sig Maja att droppa, fett duktii. En random snubbe kom och kollade på oss också, han försökte bryta isen med "åh det har torkat upp... det har regnat". Well, det va ingen bra icebreaker, vi bara stirrade på honom.
 
Hittade en 5 månades gammal bild på mig och Maja när vi leker partyparty, Malin gömmer sig i bakgrunden också.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback