IDAG ÄR DET MÅNDAG, RIGHT?

Jag är så himla virrig, har verkligen snurrat bort mig helt i vad det är för dagar. Men jag är ändå bombsäker på att jag vet vad för dag det är. Den här konversationen hade jag och mina syskon häromdagen:
 
Madicken: Vad är det för dag?
Jag: Onsdag!
Tina: ääh nej, det är fredag.....
 
Senare på kvällen:
Jag: men det är ju söndag idag
Charlie: Hahah neeej, det är ju fredag xD
Tina: Vi snackade ju om det tidigare idag haha
 
Och igår så va jag helt säker på att det va söndag... tur att skolan börjar snart så jag får ordning på allt haha!
 

Kommentarer
Postat av: Julia ;DD

Fin du ä:D♥

Svar: Aww tack! :3
Momlin Engqvist

2014-08-03 @ 23:46:34
URL: http://llollan.blogg.se
Postat av: William

haha svårt att hålla koll på dagarna;D¨
fin bild:D

Svar: Hahah verkligen xD Åh tack c:
Momlin Engqvist

2014-08-04 @ 10:15:05
URL: http://canonguy.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback