TIGERSTUDIE @KOLMÅRDEN

Nu ska jag göra kameran redo för kommande veckan, sen gå och handla matlådemat och sen fixa allt annat som behöver fixas inför morgonagen. Vi ska nämligen spendera hela veckan från 9.00 - 15.15 varje dag ute i Kolmården på beteendestudie. Jag och Maja ska jobba ihop och ska studera tigrarna.
 
Dagarna kommer se ut så att vi ska sitta ute vid tigeranläggningen i cirka 6 timmar, antecka allt som händer hela tiden, fotografera dem och helt enkelt studera och lära känna djuren. Vårat syfte är att ta reda på hur tigrarna egentligen klarar av att leva i grupp eftersom att de naturligt är solitära djur, alltså att de lever ensamma i det vilda.
 
Jag kommer som sagt ha kameran med mig, så jag har tänkt så att varje dag postar jag bilder här och skriver även lite om vad som hänt under dagen och annan intressant fakta vi kommit fram till. Jag har även tänkt filma och klippa ihop en video, så i slutet av veckan kan ni möjligtvis förvänta er att en video kommer att finnas uppe.
Ojoj, skulle vilja redigera om dessa bilder, men det får bli en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jätte fina bilder!

2014-08-31 @ 20:09:32
URL: http://BergmanElins.blogg.se
Postat av: Susanna Maria J

Coolt!

Svar: Verkligen, ska bli kul! :)
Momlin Engqvist

2014-08-31 @ 20:18:17
URL: http://oslofru.com/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback