GÅRDAGENS JULKLAPPAR

SÅÅÅ julklappar, jag gissar att ni är jättenyfikna på vad jag fick så jag ska ta och visa dem nu! Av mor och far fick jag ett 12-pack penslar, 12 akvarellfärger, Derwent vattenfärgspennor med 24 olika färger(♥) och ett block akvarellpapper. Av mina syskon som var hemma fick jag av storasyster en ögonskugga med 4 olika färger, av minsta lillebrodern en springform med kladdkakspulver och jelly beans(han vet allt vad jag älskar här i livet<3), av andra lillebror fick jag en citruspress(asnice nu kan jag göra egen juice!) och av min lillasyster fick jag ett par surikater som nu står och stirrar på mig vid sängen...
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Så roliga grejer du fick i julklapp! :)

Svar: Ja det tycker jag! :D
Momlin Engqvist

2014-12-25 @ 22:20:56
URL: http://systerkatt.blogg.se/
Postat av: Sandra - Tävla om söta örhängen

Åh så roliga saker du fick :)

Svar: Ja eller hur :)
Momlin Engqvist

2015-01-11 @ 14:00:39
URL: http://fotoszandra.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback