NATURHISTORISKA

I tisdags åkte vi i nordens vilda djur-kursen upp till stockholm för att besöka ringmärkningscentralen och naturhistoriska. Dock med den oturen vi har i våran klass så var det strömavbrott där när vi kom fram så vi fick stå utanför i en timme och frysa ihjäl, askul... Sen fick vi äntligen gå in på ringmärkningscentralen, där berättade en tjej om ringmärkning och hur det fungerar, så sen i vår ska vi åka till mina hemtrakter och vara med och ringmärka fåglar vid tåkern. Efter ringmärkningscentralen så gick vi runt på naturhistoriska, men det sög för massa grejer var ur funktion och dinosaurieavdelningen var avstängd :(
 Kvalitén på de här bilderna är inte direkt topp10, men det var asdåligt ljus på naturhistoriska såå.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vilken fin blogg du har, speciellt designen.Har du gjort din själv? kram
+ du var sjukt fin!

Svar: Åh tack fina du! Ja jag har gjort min design själv :)
Momlin Engqvist

2014-12-05 @ 21:41:38
URL: http://www.nattstad.se/isabellealberti

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback