BALTO

Min syster la nyss ut en bild på en vovve som hon är hundvakt åt, när jag fick se den börja jag tänka på Balto, våran hund vi hade för ett par år sen. Han är en blandras mellan Schäfer, Rottweiler och golden retriver och vi köpte honom som valp. När han va 2 eller 3 så va vi tvungna att sälja honom pga att vi inte hade råd att behålla honom längre och att vi inte hade tillräckligt med tid för honom. Har inte jättestor koll, men nu måste han vara uppåt 4-5 år och jag har ingen aning om hur han har det för pappa slarvade bort numret till nya ägaren och de har inte hört av sig till oss. Hoppas han har det bra i alla fall, saknar honom så galet mycket :((
 Våran "lilla" Balto <3

Kommentarer
Postat av: Josefine Dior

Åh så himla fin..
Alltid jobbigt när man måste göra sig av med ett djur :/

Svar: Ja det va så sjukt jobbigt, saknar honom så mycket :(
Momlin Engqvist

2014-02-22 @ 09:44:39
URL: http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com
Postat av: Maja!

Så söööt hund ^^

Svar: Visst är han! :3
Momlin Engqvist

2014-02-22 @ 11:01:06
URL: http://meemyandi.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback