BRA SMINKDGAR ÄR BRA DAGAR

Vet ni något heeelt sjukt? Jag gick up 6.49 idag!! Va inte ens vaken när jag vaknade, hahah om det där ens makeade sense?? Bara gick upp och ställde mig i duschen, sen vaknade jag! Dock jävligt skönt å duscha det första man gör innan skolan, aldrig gjort förut om jag ska vara ärlig :o Sen medans jag väntade på att håret skulle torka så passade jag faktiskt på att sminka mig, orkar ju aldrig göra det innan skolan längre. Och nuuu äntligen la jag dit eyelinern så jävla bra, vingen blev så himla braig!
Lool, mitt hår bli jääättemera gult i min delfintröja :(

Kommentarer
Postat av: Ronja

Superfin! :D

Svar: Taack!
Momlin Engqvist

2014-03-01 @ 17:04:14
URL: http://rustandstardust.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback