GLAD MOMLIN

Wohoo vet ni hur glad jag är eller? :D
För det första; imorgon är det fredag vilket betyder heeeelg!!
För det andra; min syster Tina fyller 20 imorgon så jag ska hem och fira henne med en massa awesome folk!
För det tredje; jag har jättebraiga vänner som gör mig säkrare på mitt utseende och min stil, puss på er!
Och så för det fjärde; jag börjar få fleeer följare på bloggen!! Nu under denna vecka har det ökat med typ 10-15 personer :DDD Så Awesome, hoppas verkligen ni gillar vad ni läser och stannar!
 

Kommentarer
Postat av: G I N A ~

Grattis till fler besökare :) och grattis till din syster ^_^

Svar: Wii tack! :D hon hälsar tack :3
Momlin Engqvist

2014-02-28 @ 10:35:41
URL: http://kissen.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback