HEM HEMMA

Hej hallå! Anledningarna till bloggpausen denna vecka har varit många och personliga, men nu har jag lov och all tid i världen till bloggen. Eller Adam kommer ju hit imorgon så då blir nog bloggandet segt igen, men ska försöka hinna uppdatera lite i alla fall!
 
Har som sagt lov och åkte igår hem hit till Vadstena, ny lägenhet och äntligen ett eget rum! Dock spökar det här så jag sover med lampan tänd haha! Skojar inte, det spökar verkligen här! Min lillebror va själv i lägenheten en gång och då hörde han någon springa rakt igenom hela lägenheten, fett läskigt. Och inatt vid 4-5 så lät det som att någon stod utanför min dörr, för det knarrade i golvet precis utanför dörren konstant i typ 5 minuter och så ba sluta det helt plötsligt. Så lämnade återigen lampan tänd haha D:
 
random bild på mig när jag har lila hår och ett leende :)))
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback