MIN BÄSTEVÄN

Wops, det får bli ett nattinlägg! Det blev inte som planderat att Adam kom hit idag, ni skulle sett mig när han sa att han inte kunde komma till mig, började gråta som ett barn som fått sin ballong stulen. För han kunde inte ta sig hit och jag inte dit, trodde att jag inte skulle få träffa honom på hela lovet. Btw så får ni inte tro att jag är en sånder klyschig tjej som gnäller över internet om sånt här, utan både jag och han är inne i en jobbig period just nu och vi behöver båda varandra. Men sen så kom bästaste Emma, räddare i nöden å fixade så jag kan åka till honom! Behöver jag säga hur tacksa jag är? Emma är den absolut bästaste bästisen i hela vääärlden, är så glad att jag har henne, å alla mina andra vänner och syskon som stöttar mig så himla mycket just nu, ni alla förtjänar en medalj för bästaste bästis.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :)

Svar: Tack!
Momlin Engqvist

2014-02-18 @ 01:50:41
URL: http://liveticalifornien.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback