PLUGG OCH CHOKLAD

HEJSVEJS. Nu har jag varit dukti, gjort klart min del av pingvinredovisningen och så tänkte jag fixa powerpointen om nationalparken Björnlandet(det finns inte ens så många björnar där som man skulle tro, knäppt!). Nu ska jag på Malins order ta och rita, hon tyckte det va längesen jag la upp något så hon sa åt mig att rita nu medans hon och Maja är iväg på introduktionskurs till körkort.
 
Jag vet det är måndag, men jag va/är såå galet sugen på choklad så va tvungen att köpa en chokladkaka. Det jobbiga är dock att den tar slut så fort! :( Jag bryter av en rad, bryter den i två och så äter jag två av de fyra. Sen tänker jag att jag lika gärna kan ta de två andra också. Och såå vips så är den slut.
 
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Ja, rita mer! :D

Svar: Är i full gång! :D
Momlin Engqvist

2014-02-24 @ 17:56:33
URL: http://ravenith.se
Postat av: josefine

Åh så gott med choklad :)

2014-02-24 @ 19:18:53
URL: http://josefinenorman.forme.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback