SOVPROBLEMOS

MORNIN' PEEPZ!
Alltså jag blir så trött på mig själv, eller min hjärna som väcker mig hela tiden när jag sover. Har en längre tid nu vaknat typ 2 timmar innan alarmet ringer och sen somnar och vaknar jag om vartannat i typ en och en halvtimme och den sista halvtimmen ligger jag vaken och kollar klockan var tredje sekund. Jag blir så extremt trött på det här, visst om jag vaknar för att jag är utvilad, men jag är inte utvilad när jag sovit 4-5 timmar!
Kanske ska börja gå upp vid 7 som jag gjorde förut? Någon mer som har samma problemos?
 
Min nya hårfärg, är dock inte så orange i topparna IRL så att säga.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback