FREDAG MED ADAM OCH FROZEN

Tänkte att jag skulle skriva om helgen i tre delar, annars blir det fett långt inlägg.
 
När jag kom till Adam i fredags så skjutsade vi först hem Maja och sen drog vi hem till Adam och hade tacomys med hans föräldrar, så himla gulliga och tacksamma föräldrar alltså. Sen så intog vi hans rum och häckade där resten av kvällen/natten, kollade på Frozen som jag hade superhöga förväntningar på, va inte alls så bra :( Pratade massa och började sen kolla på Supernatural, mitt i säsong 2 haha.
 
Frozen får 3 av fem colabilar, den va bra men inte så bra som jag trodde att den skulle va + att scenen som de spelade upp på Kalle Anka på julafton inte va med. Jag gillare dock Olaf och Sven, dem va gulliga.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

vill se den!

2014-01-20 @ 19:16:27
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback