JOCKE MED KNIVEN

Jag skojade inte förut när jag skrev att vi blev torterade på idrotten, jag har världens jävla träningsvärk i varenda liten muskel jag har, kan inte ens lyfta ett finger.

Sista lektionen va så sjuuukt awesome! Våran lärare tog med sig sin Vittofskakadua Jocke till lektionen, så himla söt, gosig och fin. Ni kan aldrig gissa hur han lät, SOM EN KATT! Hur awesome?! När han var liten hade han bott ihop med en katt som den präglades på så då började den mjaua istället för att låta som en papegoja. Jag fick gå med han på min axel och sen så satte han sig i mitt knä och blundade och lyfte på vingarna så att vi skulle kunna klia honom där, sååå gosii!
Snodde två bilder ifrån Rickard i klassen, badassss! Superduktig fotograf det där, kolla in HÄÄÄR bara!

Kommentarer
Postat av: Linda

coola

Svar: Javisst!
Momlin Engqvist

2014-01-15 @ 15:29:59
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback