LYCKAD JAKT=ALLA DJUREN LEVER

Jakten idag blev lyckad enligt mig, inte så jättelyckad enligt andra. Men det viktiga va att vi inte sköt några djur! Dock så måste jag erkänna att det va väldigt kul och intressant att följa med hundföraren i relativt hög fart upp och ner för sluttningar, knölar, träd på marken och massa andra hinder. Ett under att jag inte trillade och slog ihjäl mig så klantig som jag är(låt oss inte nämna de tre gånger jag faktiskt trillade och satte mig rakt på rumpan). Men första såten(området) vi körde så va jag, Malin och Maja på skrämselposten, vi skulle skrämma in djuren tillbaks i skogen om de kom mot oss. Det va kallt och inte fan kom det några djur. Våran klass har otur när det gäller att se djur i det vilda.
 
Nu har jag precis duschat i 1000grader och ska nog få mig något i magen, tror det va någon som sa hamburgare?
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback