SAM OCH DEAN SKYDDAR MIG

Seriously, jag blir aldrig rädd för åskan, tycker bara att den är himla mysig. Men när jag är ensam hemma och det blinkar och dundrar om vartannat så att huset skakar och fönstrena vibrerar, ja DÅ blir jag rädd. Faktum är att jag är sjukt rädd att blixten ska slå ner och sen komma ut genom kontaktuttaget och träffa mig härinne... så jag  har tagit min dator(som inte är inkopplad), satt mig på golvet i minihallen där inga kontakter finns och kollar på supernatural. Nu är jag skyddad, inga kontakter och bara Dean och Sam som sällskap.
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Usch vad läskigt :( Jag hatar att vara hemma själv när det åskar då jag är rädd att det ska börja brinna. Vi har djur och är livrädd för hur jag ska kunna få ut dom om det skulle börja brinna :(

Svar: Usch det kan inte alls vara kul när man har djur :(
Momlin Engqvist

2014-07-27 @ 21:37:25

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback