CASHING

Det finns många sätt att tjäna pengar på sin blogg på, man kan lägga in massa ful reklam i bloggen(som jag har, överväger att ta bort då jag ej tjänar så mycket på det) eller så kan bara helt enkelt lura sin läsare med kluriga inlägg på en tuff pryl som ska locka er läsare att klicka på länken. Och vips när ni klickan på länken eller blivit medlem på någon sida så får jag kosing för det, visst är det bra?! :D
 
För att kunna tjäna dessa pengar så måste ni såklart bli medlemmar på en sida, duuh vad trodde ni hallåå? Du får dessutom 50 kr direkt insatt på kontot som välkomstbonus, hur bra?! Denna sida är ingen mindre än BLOGFAME.SE. Det är huuur många storbloggare som helst som använder sig utav detta, lurar er med alla dessa länkar. MEN NU ÄR DEM AVSLÖJADE MOHAHHAH. Nä skoja, genom att man är medlem där får man inte bara unika länkar att lägga ut i sina inlägg, utan man får även massa rabatter, SUPERBRA!
 
Så bli medlem nudå, vad väntar ni på??? Klicka HÄÄÄÄR eller på bilden för att bli medlem!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hejsan! Riktigt fin blogg. :) Jag undrar om du skulle vilja vara med på en liten utmaning som jag har. att baka en sommar tårta, vilken inspiration som helst funkar, japanskt, skräck, gulligt, sommar, allt!. Man lägger upp bilden och skickar länk till mig. Sedan läggar jag upp allas bilder och länkar till era bloggar. Var gärna med eller sprid vidare till någon du tror skulle gilla detta. ^^

Svar: hahah men ååh orkar inte baka en tårta xd Du kan inte ta en länk från en tårta jag gjorde i april haha? :D
Momlin Engqvist

2014-06-18 @ 15:07:46
URL: http://chiiz.blo.gg
Postat av: Islycka

superbra

2014-06-20 @ 00:21:23
URL: http://islycka.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback