FREDAGEN DEN TRETTONDE

Uschuschusch, har knappt sovit en blund inatt :(( Lustigt med tanke på att jag sov med min Adam igen, uunderbart! Adam drog härifrån vid 7, jag gick upp vid 9 och gjorde mig i ordning och sen kom Maja och skjutsade mig till min jobbintervju. Sen fick jag helt själv ta mig hem till Adam igen, trodde att jag va på fel väg haha men jag gick rätt hela tiden, hejja mig! Nu har jag bytt om och fixat frippen och smink, så nu ska jag nog gå ner och se om Adams föräldrar vill ha hjälp med något. För sen ska vi nog bege oss mot Adams skola och titta på när hjärtat mitt springer ut. Är så jäkla glad och stolt över Adam, så sjukt jävla duktig som nu tar studenten! Du är utan tvekan bäst!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jobbigt när man inte kan sova :( Men vad fin du är! :)

Svar: Verkligen :( Åh tack!
Momlin Engqvist

2014-06-14 @ 21:54:16
URL: http://emelieandersson.blo.gg/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback